Gedetailleerde informatie over het geselecteerde boek.



 Terug naar zoekresultaten 

 Terug naar zoeken 


Vindplaats:B 6.43 
Titel:Marketing zonder winstoogmerk. 
Auteur: Poll, J.E. 
Samenvatting: In het boek komen onderwerpen aan de orde als welzijnsmarketing, werkgebied als markt, marktsegmentatie, het product dienstverlening, planning en organisatie van de marketing. Tevens besteedt de auteur aandacht aan factoren die in reguliere marketingliteratuur nauwelijks aan bod komen: de rol van de overheid en die van de politiek, en demografische, sociologische en juridische invloeden. Er wordt beschreven hoe marketingproblemen herkend kunnen worden en op welke wijze deze kunnen worden opgelost. 
Redactie:  
Uitgever: Lemma 
Jaar van uitgave: 2001 
Taal: Nederlands 
Aantal aanwezig:
ISBN/ISSN: 9051898967 
Editie:  
Ondertitel:  
Foto's:  
Opmerkingen:  
Aantal pagina's: 181 
Serie:  
Trefwoorden: